Zeydmirza Pazartesi günü 37+2 oluyorum doktor kontrolüm var çocuğun gelişi falan normal doğum için uygun ama ben sezeryan istiyorum korkularımdan dolayı sizce sezeryan istediğimi söylesem doktorum gün verir mi yoksa bekler mi
Diloss_14 Zeydmirza hatta aramızda 1 gün var seninle bende suan 37. Haftamdayım pazartesi 37+3 oluyorum
koalamiyim Zeydmirza bebeğin duruşuna ve kilosuna göre değişiyor sanırım. Benim doktorum bi sıkıntı olmazsa 40′a kadar bekletecekmiş çünkü biraz minnağız ve gelmeye pek niyetimiz yok😶
Zeydmirza koalamiyim biz de hafta olarak 4 hafta önde gidiyoruz ultrasona göre zamanımız doldu kilomuz iyi şükür o yüzden korkum yok
2bebe1gebe Zeydmirza devlet hastanesiyse vermez normal doğuma sonuna kadar çabalıyorlar çünkü mecburi olmadıktan sonra pek sezaryan taraftarı değil devletler ama özel hastane veriyoe