Kızlar pazartesiye kadar ağrım sancım olmassa suni ile doğum baslatilcak dedi doktorum pazartesi gel dedi ne açılma var ne bişey ben istemiyorum suni sancı falan 40. Haftadayim biraz daha beklemek istiyorum riske mi atmış olurum 41 den yarın gün alcam