Kubranur11 22+2 gunlugum ilk gebeligim ayaklarım cok sisiyor tansiyonlarım normal cikiyor tuzsuz tuketmeye calisiyorum ama ayaklarım puf puf oldu sanki normal mi? Kız bebekleri boyle yapar diyorlar dogru mu?
iremss Kubranur11 ayak şişliği normal ama haftanz erken gibi gerçi artk havalar falanda ısındı ayakta çok kalıyosanz onlar bile etkiler
Twinmommm Kubranur11 Evet canım normalmiş bende 22+6. Benimde ayakkabılarım sıkar hale geldi bileklerim falan da şişiyor gün içinde çok ayakta kalmamaya çalışıyorum , tuzsuz tüket dedi birde doktorum. Otururkende ayaklarını yükselt demişti.
Rabiaugur Benimde bi kaç gündür çok şişiyor ayaklarım ağrıyor artık ayaklarım yükseğe koyup uzanın öyle iyi geliyor
Kubranur11 Twinmommm tuzsuz tuketiyorum şasırdim bende bana cok erken gbi geldi acaba dedm havalardan mı balon gbi hissediyorum
Kubranur11 balkupummm bende bugunden itibaren artik terlige gecicegim olcak gbi defil ayakkabilarm olmuyor 🥰🥰☺️
Asel2520 Kubranur11 oda ayakkabıda değil terlik oluyor rahat ama rahatsız edici bir durum doğuma kadar 40 numara görmem inşallah 😄
Kubranur11 Asel2520 bnde dun terlik aldim 39 şaka gibi geldi ☺️ saglikli olsunlarda hic sıknti drgil bn acısınıda cekerimm ❣️