@Anne9283 bende grip oldum nutella 2 gündür mafoldum:) sağlık ocağı sadece parol icebilirsin dedi ilaçta yok. Ihlamur, kuşburnu limonla çay yaptım. Tavuk suyunda çorba da yaptım. Bol bol meyve yiyorum tuzlu su ile gargara yapıyorum burnumu açıyorum ve geçmesini bekliyorum:( Geçmiş olsun.