Nuraksy bebek bu dönemde sürekli dönüyormuş bana da bir kere makat dediler ama doktor akşam eve giderken bile bebeğin normal baş geliş olabilir bu dönem çok oynuyorlar dedi son haftalarda 37 den sonra genelde dönmesi daha zor oluyormuş. Ve ben de tam senin haftanla birebirim karnım birden sertleşiyor kasılıyor özellikle yürürken beni çok yoruyor 😅 normal sanıyorum bu durum