Merhaba anneler. İnsallah herkes sağlıklı bir sekılde kucağına alır bebişlerini. 35. Haftada gıttıgım de 2450 gramdı 36. Haftamda gittiğimde kılosu yıne aynıydı doktor kılo alımını durdurmuş. Nst de kasılmalar çıkıyor sureklı agrılarım var bol bol dınlenmem gerektıgını ve ıkı güne bı kontrole gelmem gerektıgini söyledı başına böyle birsey gelen varmı yardımlarınızı beklıyorum