Arkadaşlar merhaba Mersin şehir Hastanesi’ne giden var mı ve hangi doktorlardan memnunsunuz
Seda3309 bnde hiç goremedm mutat sagun gitmişti arkadaş doğum yapmisti iyidi diyo
Ben şehir hastanesine gitmiyorum ama ali yeşil diye biri var herkes ondan memnun