37+2 de çatı muayenesi olmaya gittmistim doktorum nst den sonra muaneye aldı iki parmağıyla muane ederken aniden kanamam olduğunu söyledi ve acilmam yoktu başka bir cihazla vajinadan rahim ağzına baktı ve yara olduğunu söyledi 5 günlük patlayan bir fitil verdi çatım normal doğum yapmaya müsait olduğunu ama yara geçmezse sezaryana almak zorunda olduğunu söyledi benimle aynı durumu yaşayan tecrübeli anneler biraz beni aydınlatabilir mi çok korkuyorum