Cmcn1322 Slm kızlar ,hamilelikte saç kestiren var mı ? Bazı inançlar yüzünden ben biraz tedirginim ama kestirmem gerek çok takılayor ve dökülüyor .Fikrinizi paylaşır mısınz?
Arya10 Cmcn1322 kestir gitsin canım benimde çok dökülüyordu su gideri bile tıkanıyordu kestirdiğim an geçti hemde kuaföre toplayacak şekilde kes dedim ne zaman dökülmeye başlarsa kestiriyorum ve dökülmesi duruyor
Eboz Cmcn1322 banada kestirme dediler dinlemedim ☺️ bende 10 haftalık iken kestirdim şuan 19 haftayız kestir Rabbim bilir herşeyi zaten öyle şeylere inanma
Cmcn1322 Aslında mantıksız geliyor ,tırnak kesmeyelim ,kaş almayalım o zaman aynı şey çünkü .Yine de insanın içine kurt düşüyorlar
Msfidash Cmcn1322 bende inanmiyorum oyle inanclara mantikli deyil, sach boyamamaui anladim kimyevi oldugu ichin amma kesdirmek ne alaka 😅
DilaraArslan07 Cmcn1322 Valla ben 37 deyim 3 hafta önce kestirdim uçlarını dışarda boyattım kötü düşünme eskiler de kaldı o batıl inançlar
zehraaaktas Cmcn1322 ilk öğrendiğimde Bi tık uzundu hamilelikte uzun saçla uğraşmıyım diye gittim kestirdim bişey de olmadı dinen de sakıncası yokmuş onu da araştırdım o yüzden bence kestir 😊