erogluemine187 Kızlar bu fiyatlar ne böyle ben osmaniye merkezde çok da iyi bir doktora görünüyorum 3 bin sezaryen normal 2 bin şuan 30 haftalık gebeyim
Feyza-nur erogluemine187 bence cok uygun 9 ay önce normal dogum yaptım 3000 tl verdim sezaryen 4500 du o zaman şimdi normal doğum 5500 olmus
Fadimeckrr Soylediginiz Fiyatlar bizim buradaki doktora gore gayet iyi bence , Eskişehir Acıbadem Hastanesi Prof e gidiyorum 10 bin dedi normal doğuma 🙈 O yüzden devlette istiyorum doğumumu nasipse o parayla bebeğime birşey alırım .