Iremnurr18 Mrblar 1 mayıs adet başlangıç günüm.. Bugün 27. Günüm adetime 6 gün kaldı idrarda çıkarmı sonuç ve kanda?
Sevdapl Iremnurr18 benim 5 gün kala çıkmıştı erken gebelik testinde. Yarın sabah ilk idrarla yapın erken gebelik testiniz varsa.
tazebiranne_hg04 HKclm Siz 3-4 gün sonra tekrar yapın eğer net sonuç almak istiyorum diyorsanız 10 gün kadar bekleyin kimyasal gebelik vs olmasın olursa da ben anlamayım diyorsanız
HKclm tazebiranne_hg04 cogu kisi olsaydi kesin cikardi deyince modum dustu 😔 nasipten ote yol gitmez gerci
Rukiye24 Dün normal test vardı onu yaptım hayalaet çizgi vardı ama beş saat sonra çıktı kan verdim dün 3.96 çıktı bu gün erken gebelik testi yaptm yumurtlama günümden 11 gün geçti
Sehrbnon12 Rukiye24 ayyy var var ben suan ikizlerime hamileyim 12 haftalık ve adetime 3 gün varken böyle cıkmıstı benimde
Deletedmom83940 Rukiye24 beş saat sonra çıkan çizgi negatif 20 dkdan sonra geçersiz sayılıyor kuruma çizgisi
Asyammm12 HKclm canım benim adetime 3 gün vardı erken gebelik negatif çıktı kaset yaptım adet günümde hayalet çizgi çıktı adete olmadım daha yarın veya bugun yapıcam tekrar bazen erken gebelik testi yanıltabılıyor
Sehrbnon12 Rukiye24 yükseliyodur canım çatlama iğnesi vs kullanmadıysan kesinlikle var hayırlı olsun kuzum