Merhaba kızlar 31+3 haftalık hamileyim bir kızım olacak inşallah isim konusun da biraz kararsızım sizden yardım istiyorum.leyla ve gülce ismini düşünüyorum sizce hangisi daha kulağa hoş geliyor .Bu arada bütün anneler kazasız belasız tek sancı da bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olur inşallah 💛❤️💚