Kızlar selamlar. 29+2 haftalığım. İç çamaşırımda afedersiniz böyle balgam gibi yapışkan nerdeyse 3-4 fındık büyüklüğünde beyaz bi akıntı vardı. Renksiz nişan gelebilirmiş derler ama daha çok erken değil mi ? Nişan ya da tıkaç falan yazıyo internette ama böyle bişey olan var mı? Sancım falan yok bu arada hiç