FHKK Kızlar Allah nasip ederse 2. Sezeryenı olucam 1 ay sonra. Bugün çok şiddetli şekilde dikiş yerim acıyor sızlıyor çarşamba günü randevum var onun için size soruyorum bu durum normal mi acaba 😥
gamzeozer16 FHKK benim 3 bucuk sene geçti geçen gün aynada fark ettim sezeryan yerim kızarmış 28 haftalığım doktora sordum normal dedi
iremss FHKK 33 haftalığım bu hafta ilk kez oldu doktor normal karşıladı hatta ben demeden o dedi var mı bi şikayetin bu konuda diye, çok zorlandığımda oluyo benm normal zamanda olmuyı
eslemsi FHKK 2 yas 10 ay arasi olcak iki dogumun ama benimde aciyor dikislerom. Ve eskisi kadar belirsiz degil şis ve kizarik durmaya basladi orta kismi. Arada acilcak gibi aciyor sonra geciyor
FHKK gamzeozer16 3 sene olacak benimde canım aynen benimde kızarmış ama batma acı hissi var onu anlamadım
gamzeozer16 FHKK benimde öyle sanırım bebek baskı yaptıgı için bazen cekilmez oluyor ama doktor bana normal dedi bide bebegi bende aşagıda hissediyorum bazen oda beni yoruyor
Ecemselmaarslan FHKK ilk defa kendimi gibi birine rastladım özellikle bebek oynadığın da orada oluyor değil mi
mlssrn FHKK bende 31 haftalığım bir hafta önce öyle bir acım oldu sorma fırsatım olmadı daha yarın gidicem sorarım inşallah
FHKK mlssrn ay buraya da yazarsan sevinirim canım ne diyecek doktor. Benimki dikişlerime baktı pazartesi çok güzel falan dedi ama ondan sonra acımaya başladı