mrvoztrk_ 18 haftalık hamileyim, hamileliğimin başından beri mantar enfeksiyonundan kurtulamıyorum doktorum her gittiğimde farklı bi fitil veriyor ama fayda etmedi bu durumu yaşayan yada nasıl geçeceği konusunda bilgisi olan var mı
tazebiranne_hg04 mrvoztrk_ canım 26. Haftadayım hamileliğimin başından beri asla geçmiyor smr testi kültür testi de aldı sorun yok herşeye dikkat ediyorum gene oluyor fitil azaltıyor ama geçmiyor asla belli seviyenin altında olursa sıkıntı olmuyor enfeksiyon artarsa riskli oluyor o da ağrı kanama vs yapıyor zaten
girl_boy_annesi mrvoztrk_ canım ben kızım da çok çektim fitil bitiyor1-2 hafta sonra tekrar başlıyordu bebeğin kız mı
mrvoztrk_ tazebiranne_hg04 tazebiranne_hg04 Aynı durumu bende yaşıyorum azalıyor ama geçmiyor bir süre sonra tekrar çoğalıyor. Dün en son gittiğimde vajinal duş için bi ilaç verdi umarım faydası olur. Hamileliğin sonuna kadar bunu yaşamak zorunda kalmayız umarım. İnşallah sizde biran önce kurtulursunuz 🙏
Seda3309 Aynı sıkınrı bende de 13 haftalık oldum elimde böyle bir fitil var doktorum vermedi aranızda kullanan oldumu ?
Dygsacli Seda3309 doktora sormadan kullanmayınız… Bana doktorum 3 ay dolmadan vermişti bişey olmaz da dedi ama ben yine de 3 ay dolduktan sonra kullandım… tabii ki geçmedi ama hafifliyor
Seda3309 mrvoztrk_ ya bana başka birisi verdi de kullansam mı bilemedim korktum yani doktora sorsam mı bilemedim randevuma da 1 hafta var
mrvoztrk_ Seda3309 Yani bende hamileyim doktorum yazdı bi sorun olmadı ama sizin için olur mu olmaz mı bilemem. Doktorunuza ulaşma şansınız varsa randevu zamanınıza kadar beklemek yerine ulaşıp sorsanız daha doğru olur
Seda3309 mrvoztrk_ malesef devlet hastanesine gidiyorum sürekli değişiyor o an hangi doktora randevu bulabilirsem ona gidiyorum