Merhabalar, 24. Haftadayım özel şirkette çalışıyorum. 32. Haftada iş göremezlik raporu mu almam gerekiyor süreç nasıl oluyor? 32. Haftada değil de doğuma son 3 hafta kala alsam olur mu raporu? Doğumdan sonra izinlerimi kullanmak istiyorum da bilgilendirirseniz sevinirim 😊😊🌺