Hamile olup sezeryan olacaklar bana bilgi verebilir mi ben ilk defa planlı sezeryan olacağım normal doğum gibi nişan gelmesini mi bekleyeceğiz bana en geç 9 Haziran ondan öncede olabilir dedi ama saat falan vermedi bu hafta kontrole çağırdı neye göre sezeryan günü veriyor sancı oluyor arada ama bu normalmiş dogumn başladığını nasıl anlayacam 9hazirandn önce olursa şuan 36+5 hamileyim 37ye gireceğim bu günlerde de doğum olabilir