Kızlar hazır katılmışken sizede tavsiyem olsun istedim. Gebelikte en çok diş ağrısından korktum ve başıma da geldi
1 günde ağrıp apse yaptı ve yüzüm kocaman şişti ağzımı açıp su bile içemezdim
Sonra doktoruma gittim ilaç istedim dişciye git uzmanına yazdır dedi o gün 7+4 haftalıktım dişci yazmicak biliyorum sağlık ocağına gittim oda dişciye git dedi en son gittim ordan çıktım dişciye gittim bana dedi ki yazamam haftan az deliye döndüm
Geçen burda bı kız tarif vermiş
1 su bardağı sirke hangisi oldu fark etmez ben elma aldım
3 diş sarımsak kaynatın soğuyunca çalkalayın demiş yan etkisi fln hiç bakmadım gece kalktım öğüre öğüre. Yaptım tüm ev koktu 🫣🫣🫣 maske taktım gezdim evde soğudunda ise yarısına kdr aldm çalkaladım tadı gerçekten rezil miğdemi mahfetti yutmadım ama yinede bulantı çok yaptı
Neyse sonucu ise sabah ağrım hiç yoktu ağzımı suyla çalkalamıstım bide ben tadı gitsin die ağrı hiç yoktu akşama kdr da apse gitti yüzümün şişi de ertesi gün gittti bidaha hiç ağırmadı doktor aldın mı ilaç dedi yoo vermedi dedim eee yüzün geçmiş diyincede anlattım ee geçti mi bari dedi sabah kalktımda bişi yoktu dedim bişi demedi