Ada_kumsal Merhaba anneler şeker yüklemesi yaptiranlar varmi yaptiran varsa bi sıkıntı oldumu veyada yaptirmayanlar neden yaptirmiyor
Kubr_a Ada_kumsal benim kilom bebeğimin kilosu ve suyu normal seviyelerde olduğu için doktorum sadece açlık ve tokluk kan şekerime baktı. Onlarda normal seviyelerde çıktığı için şeker yüklemesini gerek görmedi🌸
Sevdapl Ada_kumsal benim annem şeker hastası o yüzden kesin yapalım dedi doktor. Yaptık ve gebelik şekeri çıktı. Şu an diyetime dikkat ediyorum. Eğer yaptırmasaydım hiç dikkat etmeden her şeyi yiyecektim. İyiki de yaptırdım diyorum.