minik_koala_ve_annesi Pamugum02 rica ederim canim gidersen oneririm yada evin yakinsa bir dene yani 70 tl cok pahalida degil
Tutiko Nehir-Poyraz ben uc kez gttm kendisine ama memnun klamadım rapor felan asla vermıyor cok kusuyordum hep normal deyip küçümsedi
Nehir-Poyraz Tutiko valla bilmiyorum ben perinatolojideyim genel olarak memnunum çok nadir hoşlanmadığım doktor denk geliyo çoğunlukla memnunum iyi ve ilgililer
Tutiko 12wkcjcjx medicana ayla aktulaya gıdıyorum 1. Ci orda dogrdum cok iyiydi smdide oyle 15 bin odedim paket
Maviii 12wkcjcjx 21. haftadayım ben de şehir hastanesine gidiyorum canım. şimdilik bir sıkıntı yok elhamdulillah tavsiye ederim
Mercanmarin Şehir hastanesinde gebe okulu için kaçıncı haftada başlanıyor ve oranın hastası mi olmak gerekiyor katılabilmek için bilgisi olan var mı şartları nedir nasıl bir uygulama
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi carsamba baska hastnye randevu aldım önce ona gdicem memnun kalmazsam bidr burayi deniycem canim uygun olmasida iyi benm için