cylnacelya35
32.haftada rapor verilir. Ya dogum iznine cikarsiniz yada calisir raporu alirsiniz 37.haftada dogum iznine cikarsiniz. Ozel de ve devlette verilen raporlar gecerli. 32.haftadan once verilmez. Son adet tarihiniz ile hesaplanir haftalariniz.
Ama kendinizi iyi hissetmiyorsaniz normal calismaz raporu alin. Isyerinize iletin ve sgk iletip kac gun ise o tutar hesaplanir sizin adiniza yatar.