Merhaba kızlar bu ikinci hamileliğim
Bugün grubumuza ultrason kağıdını çekip attığımda buda kız kese yuvarlak dediler ki bende hep 2 kızım olsun istemiştim
Sonra hemen kalkıp kızımın ultrasonlarına vaktım ce yuvarlakmış kızımda da sizde nasıldı mesela yatay muz gibi erkek yuvarlak kız diyolar sizin fikirleriniz ve sizde nasıldı peki ?
