Canım öncelikle hayirli olsun şimdiden sağlıkla al kucağına ben 15 gün önce spinal oldum kardeşim 3 ay önce yakın bi arkadaşım 1 hafta önce genel anesteziyle oldu ikisi arasındaki farki sorarsan keşke bende genel olsaymışım evet ten tene temas olmuo belki geç uyaniosun ama sonrası spinalde sıkıntı ben hala baş bel ağrısından kafamı kaldıramıyorum mesela genel olanlarda hiç öyle bi sorun olmadı sezeryanin ağrısı olmuo genelde etkileri ağrı yapio tabi kişiden kişiye göre değişir bende spinalle alakalı pozitif hikayeler okumuştum bol bol kahve iç yürü mutlaka gaz çıkar gaz sancısı benim kalbimi bile sıkıştırmışti hala mesela gazım oldukça sancim oluyo inşallah güzel geçer senin için 🙏🙏🙏