Uzel35 Merhaba kızlar hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz? Ben medikalpark mehmet bal’a gidiyorum çok memnunum 🥰
Trilece Ozgennnnnn ben çok önce sormuştum 4900 du ama burda 5500 yazan gördüm canım, yenilerde soran varsa söylesin bizeee😂
Ozgennnnnn Trilece bende en son 5500 duymuştum ama 2-3 ay oldu acaba yeni zam gelmiş midir merak ettim 😄😄
Nililaylayla Ben de mehmet bala gidiyorum çok seviyorum kendisini. Önceden ufuk atlihana gitmiştim sıra beklemiyorduk o açıdan iyiydi ama sezeryan yaptırıyor genelde diye değiştirmiştik yine de o da iyidir. Ama Mehmet Bey gerçekten çok iyi😇
aslansmommm Mmasal çarşamba günü randevumuz var o zaman konuşacağız doğumu fiyatlar 7-10 arası vs diye duymuştum ama bakalım inşallah uyguna gelir
Ilaydaozkan8 Mmasal ben hamileliğimin başından beri gidiyorum 36. Haftamızdayız şuan normalde fiyatlar 7500 falan ama Aylin hanım 5750den sonra zam yapmadı kendi hastalarına yani biz 5750₺ Vereceğiz doğuma ama zamdsn sonra gelenler 7500 diye biliyorum yine yanlış olmasın gidince siz sorarsınız
tarcinnnn Uzel35 ben de Mehmet Bey’e gidiyorum. Çevremde giden bir sürü kişi de var gerçekten çok iyi birisi :)
Mmasal Ilaydaozkan8 bende hamileliğimin başından beri gidiyorum 32.haftamdayım bende kontrole gittiğimde konuşurum artık teşekkür ederim cevabınız için😌
Deletedmom_7 Uzel35 iki hastaneye gidiyorum. Özelde Su Hastanesi Ceysu Kocahakimoglu Gültekin Devlet Eşrefpaşa Ercan Koru. İkisinden de çok memnunum.