Ayshe91 CenKayNur benimde sol ayağım gün sonuna doğru felaket bir şekilde şişiyordu. Doktora kontrolümde söyledim hafif bacağıma doğru morlukta vardı ve varis çorabı kullanmamı önerdi. Varis çorabı giydikten sonra gün sonunda şişliklerimin olmadığını farkettim. Görünürde varis gibi bir durum yoksa su tüketiminin arttırılmasıda sizi rahatlatacaktır.
Buveyda Aynı dönem sol ayağım şişmişti diz kapağıma kadar , bikaç gün sonra geçti. Ama o dönem samsundaydım ,ankaraya dönünce geçti , havadan mı dönemsel mi anlayamamıştıö. Bol bol su içmiştim bi de