Birranne Kizlar nisaniniz kacinci haftada geldi, ne kadar sonra dogum yaptiniz ve ne renkti? Az miydi cok muydu? Benim 39+3 te sari sumuksu bi akintim oldu ama cok fazla degildi sizinkiler nasildi merak ettim
EmirinBusrasi Birranne benimde böyle nescafe rengi gibi çok acik kahve gibi. 1 parmak uzunluğu kadardı. Bugün 9 gibi geldi büyük ihtimalle nişan diye düşünüyorum 39+5 haftaligim. Ama ne sancim ne ağrım var. Bekliyorum öyle evde 🤷♀️ Kafam çok karışık
kahvesever__ Birranne beyaz renkte şeffaf sümsük gibiydi 37+1 de geldi gece suyum geldi bir gün bekledim sonra doğum olduğu
Betulsen34 Birranne ama bikac gun once sumuksu beyaz sekilde birsey gelmisti. pembeyle seffaf karisikti
EmirinBusrasi Birranne ay bilmiyorum ya bakalım akşam olsun Bi belki suyumuz da gelir bugün yarın doğuma gideriz inşallah 🤲 yürüyüş falan yap. Squat yap. Ben yaptım oturuyorum şimdi sabırsızlıkla suyumun yada sancimin gelmesini bekliyorum ama bakalım hayırlısı 🤗
34btlgkhn34 EmirinBusrasi beklemek ne zor bende bekleyişteyim. Sizin günler benden ilerde imiş ama aynı sabırsızlık bende de var 38+2 deyim artık ne zaman gelirse
EmirinBusrasi 34btlgkhn34 kız 37 den beri dogurcam diye bekliyorum çatladım artık yani yeter 😄🙈 sabır mabır kalmadı vallahi artık kucağıma almak istiyorum 🤷♀️