Mlkmihra Normal veya sezeryan Doğum yapanlar son 30 günüm kaldı ilk gebeliğimde çok zordu Doğumun ölümş gördüm geldim ama normal yaptım dikişlerim çoktu şimdide aklıma geldikçe acaba seseryan mı diyorum
Nur123aa Mlkmihra canım herşey senin istediğin gibi olsun ama eğer bir problemin yoksa normal derdim çünkü en sağlıklısı senin içinde bebeğin içinde ama Allah korusun acil bir durum olursa sezeryan hayat kurtarır bana göre sezeryan mecburiyetten yapılmalı gibi geliyor
Gkoca Mlkmihra BENDE SEZERYANDAN KORKUYORDUM YA. İLKİ NORMALDİ ZORDU AMA İYİ OLDU. SEZERYANI BİLEMİYORUM. ASLINDA NORMAL DOĞUM KOLAY OLDU BENİM DİKİŞLERİ SAYMAZSAK TABİ.
Tgbpoyraz Mlkmihra bence normal denenmeli önce sonra olmadığında sezeryan ilk doğumum normaldi ikinci sezeryan ikisininde zorluğu bana göre aynı fakat şöyle bi durum var sezeryandan sonra iki gün özellikle bebekle fln ilgilenmek çok çok zor sırf bunun için normal doğum denenmeli başlangıçta
Eslem_1 Mlkmihra nasıl müdahale ettiler peki kestiler mi çok benimde tecrübem yok normal düşünüyorum ama olmazsa da sezaryen illa normal diye takıntı yapmıyorum şu an
Tugbaslan3458 Mlkmihra tekrar dünyaya gelsem benim için ilk tercih sezeryan olurdu 2. Dogumum var 1 ay sonra rabbimin izniyle 2. Kez sezeryan olucam 🌹