Yaklasik 1 haftadir kasiklarimda regl sancısı gibi ağrı var. Sali gunu nstde duzensiz sancilar cikti. Doktorum suyun gelir veya sancilarin sıklaşırsa gel dedi. Bugun de belimden kasiklarima yayilan regl sancisi gibi hafif sancilarim var. Ilk dogumum olacak. Dogum sancisi olsa anlasilir değil mi?