Asellinannesi0 Kızlar perdeler yıkanacak halılar yıkanacak ev bastan aşağı temizlenecek 31 haftadayim annem bir iki haftaya başlayalım diyor ama sanki ev kirlenir diye korkuyorum hersey hazır olsun ama öyle kalsın istiyorum 😀
Aliyegunes Asellinannesi0 bende 31 canın 33 haftada kadın gelicek yardıma 34dede bebeisi kiyafetleri hazırlanacak bakalım dguma gderkende e den biri bı sil süpür yapar bakalım😁
Nur123aa Asellinannesi0 benimde Haziran ortası ne zaman başlasam bilemedim kirlenir diye korkuyorum daha yaprak sarcaz anamla 😄
nmtock41 Asellinannesi0 34 haftadayım kendi temizliğimi yaptım 2 gün de ama ince temizliği 37 gibi yapmayı düşünüyorum yalnız değiş tabi yardımcı abla çağırıyorum perde vs yıkatacağım dolap kapı onları zaten silmem mümkün değil onyaparken bende dolap içlerini düzenliyorum …
edis22 Asellinannesi0 ben 32+4deyim. Annem uzakta 1 hafta sonra geliyor bebegon odasini esyalarini hazirlamaya baslicam 1 hafta o surer. 35de temizlik abla gelecek camlari perdeleri buyuk temizligi o yapsin annemlede biz dolaplari ufak seyleri yapicaz insalla allahin izniyle. Ben 36da artik hic bir isim kalmamasini dusunuyorum. Cun sezeryan olacam ve 2 hafta onceden alincak
Asellinannesi0 Nur123aa aaa seninki az kalmış kuzum benim temmuz da olduğu halde başlamayı düşünüyorum bence sen bir haftaya basla derim 15 günde kirlenmez temiz tutarsan yaprağı da kendine sar misafir için uğraşma sakın
Berf123 Haftalardır kendim yapıyorum yavas yavas annem uzakta şuan 30 haftalıgım annem doguma yakın gelecek geldiğinde üstünden bir gecer yeter
Nur123aa Asellinannesi0 herkes erken diyor ama tüller yikancak sil süpür var o da yapılır diyorlar yoksa ben çoktan başlardım her kafadan ses çıkıyor 🙄
nmtock41 Asellinannesi0 hafta da bir anca yapabiliyorum ama tuvalet banyoya mutfağa 2 günde süpürge çamaşır suyu ile temizleme mutlaka yapıyorum .. 28 haftamdan sonra daha da ağırlaşınca saldım artık 🤣🤣
Asellinannesi0 edis22 günü belli olsa ben nornal yapacağım için korkuyorum.ev böyleyken doğururum diye
Berf123 Asellinannesi0 hepsini biranda yapmıyorum 1 camı 1 gğnde siliyorum birkaç gün dinleniyorum baska camı baska gğn o şekilde yavas yavas yapıyorum yapmayınca gözüme batıyor rahatsız oluyorum 😂
Asellinannesi0 Nur123aa ama senin az kalmış günü belli olsa neyse diyeceğim ben bile bir iki haftaya baslamayi düşünüyorum yinede sen bilirsin canım en iyisini
edis22 Asellinannesi0 normal doguracaksaniz daha var sizinkine. Ama yinede bence sizde 35 36ya kadar herseyinizi bitirin
Ranammmm Asellinannesi0 Ne kadar erken başlarsan senin alehine ben de ağırdan aldım normal kontrole gittim 37. Haftada doğurdum geldim😂😂 Allah dan bebenin çantasını hazırlamışım
Emine003 Asellinannesi0 canım benim 36. Haftada yapıldı temizlik şuan 37+3 üm bakalım ne zaman gelir bebiş bilmiyorum benim erken doğum riskim vardı o yüzden 36 da bitirelim dedik iyi de oldu 😅