Kızlar selamlar herkese. Bugün doktor randevum vardı. Bu zamana kadar herhangi bir sorunum yoktu düşük tehlikesi vs. olarak ama bugünkü kontrolümde doktor rahim uzunluğumu ölçtü 29mm çıktı. Sınır 30mm ve senin sınırda dedi. Erken doğum riskini tetikliyormuş böyle bir olasılık. Progesteron fitil yazdı 2 hafta sonra tekrar randevum var umarım herhangi bir sorunla karşılaşmam. Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi? Neler yaptınız? Başka bir doktora daha gözükmeli miyim yoksa kafam mı karışır ? Şimdiden teşekkür ederim🙏🏻