Ozlemytsn şeker yüklemesinde tokluk 154 çıkmıştı parmak ölçümü takibi yaptık hep normal çıktı. Dr a şeker olsa parmakta çıkar mıydı dedim. İlla çıkardı dedi. %70 sebebi bilinmiyor bu sıvı fazlalığı nın dedi. Şeker de bir faktör dedi. Ama bilemedim senin özlellikle yapacağın birşey yok dedi. İlerde sorun olur mu bilemedim. Sizin normal yükleme zamanı dışında tekrar yapıldı mı