Slnbhs Kızlar acildeki doktorum 30.38 mm ölçtü rahim boyu uzunluğunu Ama kendi doktorum 39.98 ölçtü yani rahim boyum iyi mi? 20+5 im çocuklarım 350 ve 320 gram iyi mi sizce??? Erken Doğum olmaması için 14. Haftada serklajom da var..