Arya10 Papatya7654 evet çok normal ben ne zaman hareket etmezsem ellerim siserdi ellerimi açıp kapattığımda şişlik iniyordu hareketsiz bırakınca tekrar sisiyordu neyse ki 5 gun sonra doğurdum da kurtulmustum 😅
nese-kasap 31 haftalık olucam benim en başından itibaren şişiyor doktora sordum ödem topluyor vücudun tuz az ye dedi ve bende inadına bu hamileliğim de tuzu çok tükettim kan tahlilimde de kolesterol yüksek çıktı zaman çabuk geçsin diye bekliyorum
nese-kasap Arya10 ne güzel fazla sürmemiş çok kötü oluyor insan benim daha çok var ve ben yürüdükçe şişiyorum değişik birşey