bankaciannee valla ben henüz 6.ayima yeni girdim martdan beri gidiyorum İlknur hanıma ben açıkçası telefonunu istemedim oda al bu numaram demedi. İstesem belkide verir ama mail üzerinden ben soracağı şeyler soruyorm genellikle gece aklıma bisey gelirse mail i var ordan yazıyorum sabaha cevaplıyor. Veya gün içinde hastaneyi arıyorum görüşüyorum. Nöbetçi doktoru doğuma giriyor diye biliyorum. Henüz onları konuşamadım açıkçası ama çok naif güler yüzlü sempatik açıklayıcı biri. Meselesi ilk gittiğimde kalp atışını duymaya gittim eşim yanımda gelemedi çalışıyordu. Hadi babaya da bi video atalım çekelim oda duysun dedi ben videoyu açtım tek tek anlattı burası kalbi şimdi de kalp atışını dinleyelim diyip sesi açtı boyu bu kadar şu şöyle bu böyle diye videoya tek tek anlattı bana ne anlattiysa. Ben çok memnunum gerçekten