aslihano kızlar evet maden suyu çok faydalı bazı doktorlar fazla tüketilmesini önermiyor sebebi ise çok fazla sodyum içermesi .. sodyum gebeliklerde ödeme şişliklere sebebiyet verebilir ve tansiyonu yükseltir bu ikisi de istenmeyen durum olduğu için ödeme ve tansiyona eğilimi olan kimselere önermiyorlar