M_A 2 buçuk haftadır dusuk onleyıcı iğne oldum nurolojı doktoru kontrol etti sınıre denk gelmemıs dedi geçer dedi gecmıyor topal gibiyim napmam lazım
tazebiranne_hg04 M_A valla canım 1 haftada anca geçiyor ilaç kendisi ağır bir ilaç olduğu için üstüne oturamıyorsun yürüyemiyorsun geçmiyor maalesef kendi kendine geçiyor
eylulmihrasmom M_A buz uygulamayı denediniz mi. Bende oldum benim bi sıkıntım olmadı ama iğneyi yapan kişi bana şişlik ve ağrı olabilir mutlaka buz uygulayın demişti