Merhaba anneler. 38+1 günlüğüz bugün doktor kontrolümüz vardı. NST çekimi yapıldı kalp atışı tek seferlik düşüş yaşandı. Doktor riske atmayalım sezeryan yapalım neden düşüş yaşandı bilemeyiz dedi. Bir NST daha çekti onda sorun çıkmadı. Yarın birdaha gidicem yine NST çekecekler. Ben normal doğum istiyordum. Bebeğim zaten 34. Haftadan itibaren kanalda son 3-4 gündür de iyice aşağıya inmiş durumda. Sanki doktor sezeryana alıp kolaya kaçıyormuş gibi geldi. Ben riski almam sezeryan yapalım gibi konuştu. Bu durumu yaşayan oldu mu? Nolur yardımcı olun?