Sudenr göz bebeğim diyebilirim, enerjime annem şoke oluyor ben bana enerjiyi onun verdiğini düşünüyorum.. İçeriği çok zengin hamilelikte iyot Omega3 çok çok önemli ilaç değil takviye olarak düşünün🌼 doğumdan sonra elenatal 3 e geçiş yapacağım bir ayım kaldı☺️ Dr unuzu tebrik ediyorum çoğu Dr önemsemiyor bana teyzem sağlıkçı olduğu için tavsiye etmişti Dr a söylediğim halde gerek yok demişti ki bence çok gerekli hamileliğim bence onun sayesinde çok güzel geçti🌼🧡 inşallah size de çok iyi gelir