minikmucizemmmmmmm Kızlar 21. Haftada göbeğimin orta taraflarinda hissediyordum smdi 23+3 üz yaklaşık 1,5 haftadır ayaklarını kasıklarım da hissediyorum bu normal mi sizce
Hilal_16 minikmucizemmmmmmm bu haftalarda herkes aynısını diyor bende kasikta hissediyorum heralde bu haftalarda normal
Tupbebis benimmdunyamm bende 26+5. Bugün aşağılara vurmaya başladı ve tedirgin oldum. Normal mi acaba?