Herkese merhaba,
Öncelikle bekleyen herkese sağlıklı, afiyetli bir doğum diliyorum.
Haftaya çarşamba günü bebeğim sezaryenle aramıza katılacak inşallah. Ancak kafamda bazı soru işaretleri var, deneyimli annelerimize sormak istedim. Öncelikle süt gelmemesi durumunda nasıl müdahale ediliyor? Hastanede mama mı veriliyor? Ben mama götürmeli miyim yanımda? Ya da süt gelmesi için neler yapmalıyım? Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var ve bu durum sarılığın daha fazla olmasına yol açıyormuş. O yüzden bebeğim beslenemezse diye korkuyorum. Ayrıca gaz meselesini nasıl çözeceğimiz, ayağa ilk kalkışta nelere dikkat edeceğimiz gibi konuları da merak ediyorum. Tecrübeli annelerimiz tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.