Merve-kaya2020 Arkadaşlar ben Fethiye de özel hastaneye gidiyorum bilmeyenler için söylemek istiyorum özelde muane ücreti verirken annalık hakkı kulanmayı unutmayın ücret düşüyor normal muane 250 sanırım benim gittiğim yer ben 140 a muane oluyorum
Tospikannesiiiii Merve-kaya2020 netten baktım sigortasız kişiler için geçerli diyo sizin sigorta yok mu
Ozlm0916 Merve-kaya2020 benimkide öyle normalde hastanemin giriş ücreti 400 tl ama ben analık hakkından faydalanıyorum 180 den giriyorum kayıtta oturan kızlar soruyor zaten gebelik varmı diye 😊
Merve-kaya2020 Tospikannesiiiii kayıt açtırırken analık hakkından yararlanmak istiyorum diyorum indirim yapılıyor
Yooookkk1 Cigdem_plvn tabiki var ve herhastane yapmak zorunda devletin anneye tanıdıgı bı hak sıgorta gıbı bısey yani ilaç alırken bıle ezcaneden indirim yapılıyor annelık hakkı dan yararlanmak ıstıyorum dıyınce bu coktan beri var ben ilk cocugumu dpgum yaptıgımdada vardı sımdıde var gırıs actırırken dıyorsun annelık hakkından yararlanmak ıstıyorum dıye indirim oluuor yuzde 30 heralde
Merve-kaya2020 Ozlm0916 evet ama bazı hasteneler bilmeyen arkadaşlarımıza bu bilgiyi vermiyor maalesef bende bilmeyen arkadaşlarımız faydalansın isterim
eylulummmm @Merve-kaya2020 bemde ilk gebe olduğumu öğrendiğimde söyledim indirimli oluyo ama sigortasızlar için değil mi sadece
Merveofs Sigorta ile ilgisi var mı? Gerçi benim muayene ücretim yazdıklarınıza göre çok az da yine de bilmek isterim
Oznur3460 Edim sigortalı ben de sigorta yok eşimin üstünden yararlanıyorm SSK yi o şekil söylediğimizde indirim hakkı mı doğuyor yani
benimmdunyamm Merve-kaya2020 nasıl.oluyir anlamadım eşim çalışıyor onun üzerinden görünüyorum sigortalı olanlara zaten indirim oluyor sigortasızlar daha fazla ödüyor onun haricinde analık hakkı farklı mi