Ayvacekirdegi kusura bakmayın o zaman hanfendi,söylediklerimin alakası yoksa demek ki onca sene boşuna bize riskli diye öğretmişler. 15 senedir hastanede çalışıyorum,8 sene doğum hanede çalıştım demek ben çok yanlış anlamışım konuyu.Riski çok fazla olmadığı için çoğu doktor SSVD doğumlarını yapmıyor sizde haklısınız.Siz yapan birisiniz doktorunuz cesaret etmiş diğerleri demek ki cesaretsiz doktorlar ki yaptırmıyorlar yoksa nerden neyi bilecekler ki kolay bişiymiş zaten iyi,sağlıklı günler 🙂