Kızlar bu dna analizi testi varya, bebekteki hastalıklara bakılıyor anneden kan alıp . Onun sonucunda yüksek risk saptanmamıştır yazıyor,henüz doktorla konuşamadım da , yani risk saptanmamıştır yazmak yerine niye yüksek risk saptanmamıştır diyor . Sizde de mi öyle yazıyordu yaptıran annişler 🤨