Bizde 32+5iz 31. Haftada 2.350 ydik başı 3 hafta gövdesi 2 hafta önde haziranda gelmezse temmuzun ilk günü doktorum sezeryan doğumla alıcakmış. Ama bana yeme içmemle ilgili bir şey söylemedi genetik olabilir böyle şeyler dedi ki eşimde bende 3500 üzerinde doğmuşuz