Eda-kaan Kızlar göğüs ucu yarasi çok çekiyorum memnun kaldığınız birsey varsa yazabilirmisiniz herseyi denedim önceki dogumumda hiç bir şey fayda etmedi
Meriiii Eda-kaan garmastan pomat kullan dua edeceksın .3 yıl once doğum yaptım aklına gelecek herseyı kullandım ama hıcbısey fayda etmedı artık kanıyordu aglıyordum emzırırken acıdan .
Rabiaseher Eda-kaan yumurta akini iyice cirp cnm gogsunu yika sur bebisi emzircegin zaman tekrar yika oyle emzir her emzirme sonrasi yumurta akini sur 2 gunde gecirmisti benimkini ins iyi gelir