Anneler iyi günler☺️ 16 Mayısta tetanoz ilk doz aşımı oldum ikincisi için 1 ay sonrasında yapalım dediler. Bugün doktorum da tetanoz aşının ikinci dozundan 1 ay sonra şeker yükleme testini yapalım dedi ama şeker yükleme testi en fazla 28.haftaya kadar yapılıyormuş. Aşının ikinci dozundan bir ay sonra 28.haftam geçmiş oluyor.🤦🏻♀️ Sizler nasıl yaptınız, işin içinden çıkamadım 🙄🤦🏻♀️