benimmdunyamm Normalde 27+5 olmam lazım bugün tüm her yeri 26+5 çıktı aslında güzel besleniyorum ama neden öyle anlamadım şeker var diye sanırım az mı yiyorum kan akışına falan baktı bebeğe giden gayet güzel dedi suyu da iyi dedi iyi olduğu anlamına geliyor bu dedi ama 1 hafta geride
aylinpalaa benimmdunyamm normal canım 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor. Yine de beslenmenize dikkat edin bol bol protein tüketmeye çalışın😊
Nill2 benimmdunyamm Hesaplama zaten milimetrik belki şimdi ölçse aynı gelir haftasıyla. O yüzden 2 hf kadar gerilik ilerilik önemli değilmiş 🧡
Meleq benimmdunyamm 2 haftaya kadar ileri ya da geri çıkması normal kabul ediliyo canım minyon bi bebiştir canı sağolsun yeterki
Hande1nur benimmdunyamm dün doktordaydik bizimde 1 hafta ileriden gidiyor,bu kötü bisey mi dediğimde,yok dedi bebekler 1 hafta geriden veya 1 hafta ileriden gidebiliyor oluyor bu dedi,hatta standart sapmalarda olabiliyormuş