Sehrbnon12 bizde 13 haftalik olduk cok sükür buyuyoruz. Ama ben 6. Haftalarda cok buyuk bir kanama yasadim. O gunden beri bebegim hep 5 gun geriden geliyor. Normal haftamiz 13+5 bu arada bir sey sormak istiyorum. Siz transfer sonrasi kan sulandiricilari ne kadar kullandiniz ? Yada kullandinizmi? Benim doktorum defalarca lekemin geldigini soylememe ragmen kesmedi ve sonrasinda bardaktan boslrcasina bir kanama yasadim. Doktor ihmali olabilecegibi düsünüyorum. Allah korusun az daha bebegimi kaybediyordum.