Zeyzey_12 Doktorum bugün bebeğimin kafası iri olduğu için belki sezeryan yaparım seni dedi ama sezeryan devlette ücretli mi bilginiz var mı?
Unlukacar Zeyzey_12 ücretsiz canım sezeryan olursanda korkma benim doğumum özelde sezeryan oldu 3. Gün tamamen ayaklandım 15. Gün tamamen iyileşmiş temizlik yemek yapıyordum
Asel_im Zeyzey_12 ücretsiz ama devlet hastaneleri normal doğum olmayacağına kanaat getirene kadar normal doğum olacak gibi hareket ediyorlar kesinlikle. Bir de bebeğin veya annenin hayati bir tehlikesi varsa sezaryen yapıyorlar.
Zeyzey_12 hunilimom aa tamam teşekkür ederim 🤩 Peki sezeryan tecrübeniz var mı ? Varsa anlatırmısınız anılarınızı🥰
Zeyzey_12 Unlukacar korkmuyorum sanırım bende öyle olurum Allahın izniyle canım tatlı değil pek bide kendi işimi kendim yapmasam olmuyor içim rahat etmiyor inşallah çabuk ayaklanırım🍓🥰
Zeyzey_12 Asel_im bana benim doktorum teklif etti yoksa benim için sezeryanda olur normalde her ikisininde zorluğu var yeterki sağlıklısı ve hayırlısı olsun🙏🥰
cansualisa Zeyzey_12 hayırlı olsun kızımı yaptım özelde ama psikolog gibi doktorum vardı o kadar güzel geçti ki şarkılar resimler vs 17. Gün komple dip köşe temizliğimi yaptım ilk 4 gün sıkıcı bantlı dikişler sıkıntı ama sonrası çok iyi
Elizzannesi Zeyzey_12 yakın arkadaşım devlette sezeryan oldu adana sehir hastanesinde tel kişilikti odalar wsi yanında kaldı gayet memnundu