Fatmaztrk Merhaba arkadaşlar, 10 haftalık hamileyim bursa yıldırım doruk kemal Köroğlu na gidiyorum. Ama hastaneden tam emin değilim deneyimi olanlardan destek bekliyorum. Veya farklı hastane doktor önerisi alabilirim.
Tospikannesiiiii Fatmaztrk bende oraya gidiyorum ilk dogum da Kemal beyde oldu gayet memnun kaldım siz niye emin degilsiniz tam olarak
EryaCa Fatmaztrk Ben de embiye hanım takipli Yıldırım doruk gidiyorum ilk doğumumda memnun kaldım bir sıkıntı yaşamdım tekrar olacak doğumum
Fatmaztrk Tospikannesiiiii çok fazla hastası olan bir doktor acil bir durum oldu doktora iki günde çok zor ulaştım. Bir keresinde de muayeneye gittiğimde ameliyattan çıkıp gelmişti ve yine kalabalık diye doğru düzgün bakmamıştı kalp atışlarını bile göstermedi. Aslında çok fazla tavsiye alarak gittim umudum yüksekti belkide bana böyle denk geldi 🤷🏻
Tospikannesiiiii Fatmaztrk hiç bir zaman böyle bir durumla karşılaşmadım canım sanırım seni bulmuş aksinelik ler Kemal bey en iyisi orda
Tospikannesiiiii Fatmaztrk kaç haftalık sın Kemal bey öyle her muayene de kalp dinletmez canım zaten bir anormallik olmadıgı için hareketlerinden gösterir
Fatmaztrk Tospikannesiiiii 10 haftalık hamileyim. İçimi rahatlattin gerçekten çünkü çok isteyerek gittiğim bir doktordu. Siz kaç haftalık hamilesiniz
Fatmaztrk Tospikannesiiiii Allah bağışlasın inşallah 🙏🏻 sezeryan doğumu fiyatı hakkında bilginiz varmı ?
Fatmaztrk EryaCa Sedau çok teşekkür ederim iki doktor da aklımda olacak. Ama büyük ihtimalle kemal beye tekrar bir şans veririm
Tospikannesiiiii Fatmaztrk bilmiyorum canım ben 2021 de normal dogurdum 2600 gibi bişi verdim şimdi de 3800 müş onu biliyorum sadece